forside om oss livet med en Emma ned i vekt/kosthold barns kosthold mat/oppskrifter bryllup

RYP og treningsplanene denne uka

Nå har jeg begynt med RYP-Maksimal fettforbrenning etter sååååå mange uker med ingen nedgang. Har jo gått ned i fettprosent og omfang/cm, men vekta er fortsatt så høy at jeg vil ha den ned minst 20-25 kilo. Så da får økt styrke bare vente.

Denne treningsuka ser slik ut:

 

Mandag: RYP økt 3 *done*

Tirsdag: Bodybalance og 4 x 4 intervallspinning *done*

Onsdag: 60 minutter middelsintensitets kardio

Torsdag: RYP økt 4

Fredag: 4 x 4 på tredemølla

Lørdag: RYP økt 5

Søndag: Fri

 

Skal vel egentlig 4 x 4`e før styrkeøkta, men denne uka så passer det ikke helt. Er småforkjølt, så må prøve å ta det litt med ro, sånn at det kanskje kan gå over en gang i tiden. Hengt i lenge nå.

Egentlig så jukser jeg med kostholdsopplegget og, for jeg orker ikke så mye karbohydrater som en skal spise om en skal følge den. Bytter ut endel av dem til fett. Det kan ikke gjøre noe.. Prøver uansett å ligge sånn rundt 2240 kalorier, som planen sier.

 

Spennende å se hva dette gjør for kroppen min da!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits